• Obsługa konsumenta. Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa

29.87
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni robocze.
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
Dostępność 11 szt.
Waga 0.35 kg
ISBN 9788302147340
Zostaw telefon

Publikacja skierowana do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).

Autorzy omawiają zagadnienia związane z praktyczną stroną obsługi konsumenta. Pokazują techniki serwowania potraw, nakrywania do stołu, zdobienia dań. Wprowadzają terminy angielskie i francuskie używane w branży hotelarskiej i gastronomicznej. Objaśniają podstawy protokołu dyplomatycznego. Dodatkowym atutem książki są liczne ilustracje ułatwiające zrozumienie treści i pomagające w ćwiczeniach praktycznych. Przedstawiają one m.in. metody serwowania dań, sposoby zdobienia półmisków z potrawami, rodzaje nakryć. Pytania kontrolne pomogą sprawdzić poziom własnej wiedzy.

Stan Nowy
Rodzaj tradycyjny podręcznik
Rok wydania 2020
Klasa wieloletnie
Okładka miękka
Wydawnictwo WSIP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Joanna Duda, Sebastian Krzywda

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.