-
Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy


Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Opinie | |
Ilość w opakowaniu | 55 szt. |
Wysyłka w ciągu | 4 dni robocze |
Cena przesyłki | 13.69 |
Dostępność |
|
Waga | 0.35 kg |
Kod kreskowy | 160968 |
ISBN | 9788302157165 |
WSIP | 9788302157165 |
Zostaw telefon |
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej oraz przybliża sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Autorzy kładą szczególny nacisk na obowiązek przestrzegania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiają możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisują także metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Stan | Nowy |
Rodzaj | tradycyjny podręcznik |
Rok wydania | 2020 |
Klasa | wieloletnie |
Okładka | miękka |
Wydawnictwo | WSIP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne |
Dorota Zadrożna, Alina Kargiel, Robert Piłka