• Realizacja usług w recepcji. Kwalifikacja HGT.06. Część 2

43.86
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni robocze.
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
Dostępność 10 szt.
Waga 0.35 kg
ISBN 9788302190629
Zostaw telefon

Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.

Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji hotelowej.

Ułatwia zrozumienie kwestii związanych ze świadczeniem gościom usług przez pracowników recepcji, m.in.: pomoc w przenoszeniu bagażu, budzenie, przekazywanie wiadomości i korespondencji, udzielanie informacji, obsługa gości specjalnych.

Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna rodzaje cen usług hotelarskich i stosowane rabaty, formy płatności w sprzedaży usług hotelarskich i zasady prowadzenia rachunku hotelowego gości.

Wzbogacenie podręcznika w liczne fotografie, ilustracje i tabele pomaga uczniowi zrozumieć przedstawioną teorię.

Stan Nowy
Rodzaj tradycyjny podręcznik
Rok wydania 2020
Klasa wieloletnie
Okładka miękka
Wydawnictwo WSIP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Barbara Cymańska-Garbowska, Danuta Witrykus, Grzegorz Wolak

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.