• Tworzenie planu medialnego. Kwalifikacja A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy

34.88
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni robocze.
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
Dostępność 11 szt.
Waga 0.35 kg
ISBN 9788302157172
Zostaw telefon

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). 

Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.

Stan Nowy
Rodzaj tradycyjny podręcznik
Rok wydania 2020
Klasa wieloletnie
Okładka miękka
Wydawnictwo WSIP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Dorota Błaszczyk, Julita Machowska

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.